A számlát mikor és hogyan kapom meg?
A rendeléskor megadott e-mail címre kézbesítjük a termékkulcs elküldésével egyidőben.
Mit jelent az OEM, Retail, Full Retail (FPP)?
Az OEM licencek ahhoz a számítógéphez vannak kötve, amelyiken először telepítették és aktiválták. Az alaplap cseréje esetében egy új Windows példányt szükséges vásárolnunk, mivel az OEM verzió át nem helyezhető, a hardver jelentős megváltozásával érvényét veszti. Használatban nincs különbség az OEM, Retail és a Full Retail verziók között. Nem alkalmas régebbi (Windows 7, Windows 8) vagy más verziók (Windows 10 Home) Windows 10 Pro-ra való frissítésére. Ajánlott frissen telepítet rendszeren aktiválni.
A Retail licencek újraaktiválhatóak, nem zavarja a hardvercsere. Használatban nincs különbség az OEM, Retail és a Full Retail verziók között. Nem alkalmas régebbi (Windows 7, Windows 8) vagy más verziók (Windows 10 Home) Windows 10 Pro-ra való frissítésére.
A Full Ratail (FPP) licencek újraaktiválhatóak, nem zavarja a hardvercsere. Használatban nincs különbség az OEM, Retail és a Full Retail verziók között. Alkalmas régebbi verziók fel frissítésére Windows 10 Pro-ra.
Frissítés Windows 7 -> Windwos 10 Pro-ra - Alkalmas
Frissítés Windwos 8 -> Windows 10 Pro-ra - Alkalmas
Frissítés Windwos 10 Home -> Windows 10 Pro-ra - Alkalmas
Kapok letöltési linket az Szoftverhez?
Igen, vásárlás után a kapott licensszel együtt egy letöltési linket is mellékelünk, vagy letöltheti ide kattintva.
Mikor kapom meg a megvásárolt terméket vagy a letöltési információkat?
A letöltési információkat illetve a termékkulcsot 3 órán belül megkapja a kiegyenlített fizetés után, e-mailen keresztül. Nincs fizikailag termék, nincs várakozás, szállítás és így további költségek sem.
Hogyan tehetek fel olyan kérdést, amelyre itt nem kaptam választ? Hogyan küldhetek visszajelzést a termékeikről?
Ha kérdése van vagy elmondaná a véleményét, keresse Ügyfélszolgálatunkat! --> Üzenetküldéshez kattintson ide!
MI IS AZ A DIGITÁLIS TERMÉKKULCS?