Gyakran ismételt kérdések

RENDELÉS, FIZETÉS, ÁTVÉTEL

Hogyan tudok vásárolni? 

A kiválasztott terméket helyezze kosarába, majd lépjen be a Kosár-ba és adja le a megrendelést webshopunkban a kívánt termékre, adatai megadásával. 

A termékek eltűntek a kosaramból, mit tegyek? 

Kérjük ezesetben ismételje meg újra a folyamatot, tegye a kosárba a terméket újból. 

Van-e lehetőség készpénzben fizetni és a terméket személyesen átvenni? 

Webshopunk kínálatából kizárólag online rendelhetők meg, fizethetők ki és vehetők át a termékek, készpénzes fizetésre és személyes átvételre nincs lehetőség. 

Mit kapok a rendelés kifizetése után? Hogyan kapom meg a vásárolt terméket? 

Termékkulcs az aktiváláshoz, aktiválási útmutató a folyamat elvégzéséhez és ÁFÁ-s számla. Mindent e-mailben küldünk el arra az e-mail címre melyet a megrendelés leadásakor ad meg. 

A vásárláshoz létre kell hoznom egy fiókot az oldalon? 

Nem szükséges fiókot létrehoznia, csak tegye a terméket a kosárba és folytassa a rendelés véglegesítésével nem regisztrált vásárlóként is. 

Mennyi időn belül kapom meg a vásárolt terméket? 

Sikeres bankkártyás fizetés esetén amennyiben a termék elérhető készletünkön már 10 percen belül küldjük Önnek e-mailben. Banki átutalás esetén a termékkulcsok elküldése az utalás beérkezte és annak ellenőrzése után történik meg, szintén e-mailben, a legtöbb esetben 24 órán belül. 

Megkaptam a számlát, de a termékkulcsot nem találom az e-mailek között. Hol keressem? 

Kérjük ellenőrizze postafiókja Spam illetve Promóciók mappáját is, mert esetenként megtörténik, hogy a termékkulcsot tartalmazó e-mail oda keveredik. 


 

JOGSZERŰSÉG

Teljesen legális a licensz? 

Igen, garanciát vállalunk termékkulcsaink és a licensz jogszerűségére, minden vásárláshoz  biztosítunk ÁFÁ-s számlát is és külön kérésre nyilatkozatot is mellékelünk a megvásárolt licensz jogszerűségéről. 

Mi bizonyítja a vásárlás jogszerűségét és a termék tulajdonjogának átruházását? 

A külön kérésre igényelhető szoftverlicensz-szerződés, a törlési nyilatkozat valamint egy külön melléklet a megvásárolt termékkulcsokkal. 

Hogyan szerezhetek jogszerűségi nyilatkozatot? 

Jelezze nekünk ezen igényét elérhetőségeink egyikén és a rendelés kifizetésének beérkezését valamint a termékkulcs elküldését követően egy külön e-mailben biztosítjuk Önnek pár napon belül. 


 

AKTIVÁLÁS, LICENSZELÉS

Mit jelent az OEM, Retail és FPP Retail verzió a Windows termékkulcsok esetében? 

Az OEM típusú termékkulcs esetében a licensz alaplaphoz kötött, nem költöztethető másik eszközre és nem alkalmas más Windows verziók aktiválására, kizárólag a termékkulcs verziójával megegyező verzió aktiválására. A program újratelepíthető ugyanazon az eszközön ha nem történik alaplapcsere. 

A Retail típusú termékkulcs esetében a licensz átvihető másik eszközre, viszont nem alkalmas más Windows verziók aktiválására, kizárólag a termékkulcs verziójával megegyező verzió aktiválására. A program újratelepíthető ugyanazon az eszközön alaplapcsere esetén is. 

Az FPP Retail típusú termékkulcs esetében a licensz átvihető másik eszközre és más Windows verziók aktiválására is alkalmas (például Windows 10 Home-ról Windows 10 Pro-ra való váltás esetén vagy Windows 7-ről Windows 10 Pro-ra való váltás esetén). A program újratelepíthető ugyanazon az eszközön alaplapcsere esetén is. 

Mennyi ideig érvényes a licensz? Mennyi időre szól az aktív állapot? 

Amennyiben a termékkulcs neve mellett nincs feltüntetve a licensz érvényességi időtartama (például 1 év), a termékkulcs korlátlan ideig tartó licensz jogosultságot biztosít, a licensz bármeddig használható.  

Mit jelent az ügyfélszolgálaton keresztüli aktiválás/telefonos aktiválás? 

Ebben az esetben az aktiválási folyamat ügyfélszolgálatunk segítségével vagy az aktiválási útmutatóban megadott elérhetőségen keresztül  történik az aktiválási útmutató lépéseit követve. Az aktiválási folyamat utolsó lépéséhez elküldünk Önnek egy számsort a licensz sikeres beaktiválásához.