RENDELÉS, FIZETÉS, ÁTVÉTEL
Hogyan tudok vásárolni?
A kiválasztott terméket helyezze kosarába, majd lépjen be a Kosár-ba és adja le a megrendelést webshopunkban a kívánt termékre, adatai megadásával.
A termékek eltűntek a kosaramból, mit tegyek?
Kérjük ezesetben ismételje meg újra a folyamatot, tegye a kosárba a terméket újból.
Van-e lehetőség készpénzben fizetni és a terméket személyesen átvenni?
Webshopunk kínálatából kizárólag online rendelhetők meg, fizethetők ki és vehetők át a termékek, készpénzes fizetésre és személyes átvételre nincs lehetőség.
Mit kapok a rendelés kifizetése után? Hogyan kapom meg a vásárolt terméket?
Termékkulcs az aktiváláshoz, aktiválási útmutató a folyamat elvégzéséhez és ÁFÁ-s számla. Mindent e-mailben küldünk el arra az e-mail címre melyet a megrendelés leadásakor ad meg.
A vásárláshoz létre kell hoznom egy fiókot az oldalon?
Nem szükséges fiókot létrehoznia, csak tegye a terméket a kosárba és folytassa a rendelés véglegesítésével nem regisztrált vásárlóként is.
Mennyi időn belül kapom meg a vásárolt terméket?
Sikeres bankkártyás fizetés esetén amennyiben a termék elérhető készletünkön már 10 percen belül küldjük Önnek e-mailben. Banki átutalás esetén a termékkulcsok elküldése az utalás beérkezte és annak ellenőrzése után történik meg, szintén e-mailben, a legtöbb esetben 24 órán belül.
Megkaptam a számlát, de a termékkulcsot nem találom az e-mailek között. Hol keressem?
Kérjük ellenőrizze postafiókja Spam illetve Promóciók mappáját is, mert esetenként megtörténik, hogy a termékkulcsot tartalmazó e-mail oda keveredik.